SAMURAI CHAMPLOO
Samurai Champloo empra una barreja d'escenaris històrics del Període Edo, amb estils i referències moderns. La sèrie es basa en fets reals de Japó en l'era Edo, com la Rebel·lió Shimabara, l'exclusivitat neerlandesa en una època que l'edicte limitava les relacions exteriors de Japó, les pintures Ukiyo-i , i les versions en ficció de personatges de la vida real del període Edo; Mariya Enshirou i Miyamoto Musashi.
Incorpora diversos elements de la modernitat, especialment la cultura hip hop, com el rap («Buscant al Samurai que olora a Girasols»), graffiti, bandits amb influències "gangstas", i la major part del disseny de Mugen, incloent el seu estil de lluita influenciada pel breakdance. Les partitures de Samurai Champloo està predominada per beats de hip hop. A part de hip hop, els anacronismes inclouen semblances a Adidas i logotips de Convers, el beisbol, i referències als bombardejos atòmics sobre Hiroshima i Nagasaki. Samurai Champloo es considera un exemple per als films i sèries del gènere "chanbara". Chanbara va ser usat en els primers dies de cinema japonès (quan la censura política de govern va pujar) com una manera d'expressar les crítiques socials. La paraula champloo ve de la paraula Okinawense "chanpur" com el plat Okinawense fregit que conté meló amarg. Chanpur, simplement vol dir "barrejar". Per tant, el títol 'Samurai Champloo', pot ser traduït com "Barreja de Samurái".
WEB OFICIAL
Més informació